Skip to content Skip to footer

Prelucrarea datelor 

CUPRINS

  1. Când se aplica? 
  2. Definiții
  3. Serviciul de analiză personalizată; 
  4. Autoritatea în domeniu; 
  5. Cand se aplică

Politică de confidențialitate se aplica datelor personale ale celor care doresc să devină, sunt sau au fost clienți Kloth Invest, inclusive date colectate, utilizate sau dezvăluite în timp ce utilizează site-ul companiei noastre, disponibil la adresa klothinvest.ro. Când ne referim la “Kloth Invest”, “noi” sau “compania noastră” in aceasta declarație, ne referim la Kloth Dynasty SRL, CUI: 44112464, J03/970/2021. 

Va puteți gestiona consimțământul asupra scopurilor în care vor fi utilizate datele cu caracter personal trimitand un e-mail la adresa: office@klothinvest.ro. 

Aceasta politică este valabilă începând cu data de 01.01.2023

2. Definiții 

În cuprinsul Termenilor și condițiilor, noțiunile de mai jos vor avea următoarea semnificație: 

Utilizator = inseamna orice persoana care acceseaza klothinvest.ro si/sau utilizeaza in orice mod materialele, informațiile sau orice alte date disponibile pe sau prin klothinvest.ro, respective continue in newsletter-ale noastre, pe paginile noastre de socializare sau în orice alt produs care este realizat s-au pus la dispoziție de klothinvest.ro; 

Acord = înseamnă prezentele termene si conditii generale de accesare și utilizare a klothinvest.ro; 

Comunicare comercială = orice formă de comunicare destinatã sã promovezi, direct sau indirect, produsele, serviciile, imaginea, numele ori denumirea, firma sau emblema Kloth Invest

Cookie = înseamnă un fișier de mici dimensiuni, în general alcătuit din litere și cifre, care este descărcat în memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online – telefon mobil, tabletă, etc), atunci când utilizatorul accesează site-ul folosit în scopul de a asigura o interacțiune mai rapidă și mai ușoară între utilizatori și site-uri; 

Date cu caracter personal = înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale; 

Link = înseamnă o referință, legătură, element de navigație într-un document electronic către alte părți ale aceluiași document, alte documente sau secțiuni din alte documente, spre care un utilizator este trimis atunci când accesează elementul de navigație; 

Newsletter = înseamnă un buletin periodic comunicat de către Kloth Invest utilizatorilor săi care și-au exprimat în mod expres consimțământul pentru a primi astfel de comunicări, și care cuprinde știri, informații despre activitățile, proiectele, noutățile precum și serviciile furnizate de noi, destinate utilizatorilor site-ului; 

Prelucrarea datelor = înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea; 

Spam = înseamna orice comunicare comerciala nesolicitată interzisă de lege atâta timp cât nu există acordul explicit al destinatarului (utilizatorului). Nu încurajăm SPAM-ul și nu va proceda la asemenea comunicări către utilizatorii săi; 

Vizită = înseamna orice accesare de către o persoană a site-ului nostru.

Client rezident înseamnă:

  • persoana fizică – cetățean român, cetățean străin sau apatrid, cu domiciliul în România, atestat cu documente de identitate emisa conform legii; 
  • persoanele juridice și orice alte entități, cu sediul în România, precum și persoanele fizice, cetateni romani, cetateni straini si apatrizi, cu domiciliul/reședința în România, care sunt autorizate și/sau înregistrate sa desfășoare activități economice pe teritoriul României, in mod independent, în condițiile prevăzute de reglementările legale în vigoare; 
  • sucursalele, agentiile, reprezentantul, birourile persoanelor juridice străine, precum si ale oricaror alte entitati straine, înregistrate și/sau autorizate sa funcționeze în România; 

Client nerezident înseamnă: 

  • persoanele fizice – cetățeni străini, cetateni romani si apatrizi, cu domiciliul in strainatate, atestat cu documente de identitate emisa conform legii; 
  • persoanele juridice și orice alte entități, cu sediul în străinătate, precum și persoanele fizice, cetateni straini, cetateni romani si apatrizi, cu domiciliul in strainatate, care sunt autorizate și/sau înregistrate sa desfășoare activități economice din străinătate, in mod independent, în condițiile prevăzute de reglementările legale în vigoare; 
  • sucursalele, agentiile, reprezentantul, birourile persoanelor juridice romane, precum si ale oricaror alte entitati romane, înregistrate și/sau autorizate sa funcționeze în străinătate; 
  1. Serviciul de Analiză Personalizată 

Prezenta politică stabilește regulile colaborării dintre Kloth Invest și tine, în calitate de Beneficiar al acestui serviciu de tipul abonament de consultanță legală telefonică cu recurență lunară (denumit în continuare „serviciu” sau „Analiză Personalizată”). 

La acest moment, Furnizorul acestui Serviciu este: 

KLOTH DYNASTY SRL, persoană juridică română, cu sediul social situat în Glambocelu, str. Mușcatelor , nr. 315A, județ Argeș, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Argeș sub nr. J03/970/2021, având C.U.I. 44112464, adresă de e-mail: office@klothinvest.ro (denumit în continuare „Furnizorul”). 

Contractul de furnizare a produsului sau serviciului ales se considera încheiat între Kloth Invest și Utilizator în momentul primirii de către acesta din urma prin intermediul poștei electronice sau prin SMS a notificarii privind efectuarea cu succes a plății. 

De asemenea, conform legislației în vigoare, Kloth Invest este obligat să emita factura fiscala pentru serviciile furnizate. In acest sens, aveți obligația de a transmite în mod corect către Prestator toate datele de identificare necesare pentru emiterea facturii fiscale. 

Prețul unui serviciu furnizat de către Kloth Invest este cel afișat pe website la momentul finalizarii comenzii. 

3.1 Ce este acest Serviciu? 

Serviciul Abonament constă în furnizarea de consultanță Clientului, pe baza unui abonament, utilizat de platforma de plată a Băncii Transilvania BT PAY (pentru debitarea cardului Clientului). 

Compania oferă 2 tipuri de analize gratuite și 2 tipuri de analize personalizate plătite: 

  • Persoane Fizice; 
  • Persoane Juridice.

Al căror conținut este următorul: 

  • Persoane Fizice: 
  1. Criterii de bază pentru eligibilitate la fonduri europene:
    Vechimea societății (pentru Persoane Fizice nu sunt necesare datele societății)
    Localizarea proiectului
    Cod CAEN
    Sugestii pentru linia de finanțare europeană potrivită

    2. Eligibilitate pentru fonduri europene:
    Identificarea nevoilor specifice
    Categorii de investiții potrivite
    Calcul comparativ al liniilor de finanțare europeană
    Ședință de consultanță inclusă
    Consultanță privind înființarea societății

    3. Obligațiile Beneficiarului pentru accesarea fondurilor europene:
    Numărul de angajați
    Cofinanțare necesară
    Rentabilitatea financiară a proiectului

    4. OPIS Documente necesare pentru finanțare europeană:
    Avize și autorizații necesare pentru mediu
    Autorizații de construcție (în funcție de tipul proiectului)
    5. Punctaj pentru obținerea fondurilor europene:
    Descriere detaliată în Grila de punctaj ETF și sugestii pentru îmbunătățirea punctajului
    Motivare pierdere punctaj (dacă este cazul)
    6. Programare pentru o ședință de consultanță aplicată, pentru a discuta detaliile și pentru a vă ghida spre succes!

  • Persoane Juridice 
  1. Criterii de bază pentru eligibilitate la fonduri europene:
    Vechimea societății
    Localizarea proiectului
    Cod CAEN
    Sugestii pentru linia de finanțare europeană potrivită
  2. Eligibilitate pentru fonduri europene:
    Identificarea nevoilor specifice
    Categorii de investiții potrivite
    Calcul comparativ al liniilor de finanțare europeană
    Structura acționariatului
    Raport detaliat al societății
  3. Obligațiile Beneficiarului pentru accesarea fondurilor europene:
    Numărul de angajați
    Cofinanțare necesară
    Rentabilitatea financiară a proiectului
  4. OPIS Documente necesare pentru finanțare europeană:
    Avize și autorizații necesare pentru mediu
    Autorizații de construcție (în funcție de tipul proiectului)
  5. Punctaj pentru obținerea fondurilor europene:
    Descriere detaliată în Grila de punctaj ETF și sugestii pentru îmbunătățirea punctajului
    Motivare pierdere punctaj (dacă este cazul)
  6. Criterii Financiare:
    Analiză detaliată a bilanțului societății
    Capacitatea financiară a Beneficiarului
  7. Programare pentru o ședință de consultanță aplicată, pentru a discuta detaliile și pentru a vă ghida spre succes!

    Ulterior achizitiei, materialele ce însoțesc achiziția unui tip de abonament sunt puse la dispoziția Beneficiarului care le poate vizualiza nelimitat doar prin accesarea acestora în cadrul platformei online, livrarea acestora avand loc dintr-o data.

Produsele oferite de Companie sunt contra cost și sunt următoarele:

1. Persoane Fizice – 350 de lei

2. Persoane Juridice – 500 de lei

Prețurile menționate mai sus includ TVA. 

Beneficiarii declară că prestarea începe cu acordul prealabil expres al acestora şi confirmă că odată cu achiziția produsului, îşi pierde dreptul la retragere. 

Compania își rezervă dreptul de a actualiza aceste prețuri atunci când apreciază necesar, prețul modificat urmând a fi actualizat pe website. Noile prețuri nu se aplica produselor deja achiziționate la data modificării. 

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative Compania se angajează să aducă la cunoștința Beneficiarului modalităţile de plată pentru produsul achiziționat dar și data până la care va livra produsul conform pachetului pentru care Beneficiarul optează.

Beneficiarul are cunoștință de faptul ca în momentul în care face comanda pentru produsul Companiei, Beneficiarul recunoaște în mod explicit că această comandă implică o obligație de a plăti. 

Beneficiarul va primi materialele incluse în abonament în maxim 24h de la achitarea prețului opțiunii selectate. 

În cadrul acestui serviciu, Clientul care a achiziționat o Analiză valabilă, va avea acces la o Ședință de consultanță în care își va putea alege ziua, ora la care dorește să îi fie acordată consultanță, precum și care este subiectul (linii de finanțare, neclarități, întrebări de specialitate, etc.) despre care dorește să discute cu un consultant specializat. 

La data și la ora stabilită de Clienți, acesta din urmă va fi contactat de un consultant și îi va fi furnizată consultanță solicitată. 

Pentru a înlătura orice suprapunere sau confuzie, programarea pentru serviciul de consultanță va fi făcută de către Beneficiar prin intermediului aplicației terțe ”Google Meet”. 

3.2 Pentru cine este acest serviciu de Analiză? 

Serviciul de analiză este destinat exclusiv antreprenorilor (indiferent de calitatea lor – asociat, administrator, investitor etc.), freelancer, persoanelor care doresc să își deschidă o afacere în România. 

În cadrul Analiză, Clientul va putea solicita consultanță care ține de domeniul comercial, afaceri, societăți, modalități de finanțare nerambursabila (Fonduri Europene, Fonduri Guvernamentale, etc.) 

Achiziția Analizei se poate face direct pe datele societății / PFA-ului / entității juridice pe care o reprezentați sau pe datele persoanei fizice. 

În cazul în care Analiza se achiziționează pe datele entității juridice, vă rugăm să comunicați datele de contact ale persoanei care va solicita consultanta.

ATENȚIE: 

Abonamentul se achiziționează pentru fiecare entitate juridică în parte. 

Nu este permisă furnizarea de consultanță pentru mai multe entități juridice, în baza unei singure Analize. 

În același sens, este interzis să transmiteți mai departe, către o altă persoană, materialele de consultație pe care le-ați primit la momentul achiziționării Analizei.

În caz de nerespectare a prevederilor de mai sus, ne rezervăm dreptul de a nu furniza consultanță. 

3.3 Cum se achiziționează serviciul? 

Clientul interesat de acest serviciu, va accesa link-ul dedicat serviciului, respectiv https://www.klothinvest.ro/analiză/ și va completa în Formularul de înscriere numele, prenumele său și numărul de telefon și orice alte date mai sunt necesare. 

Pentru a achiziționa serviciul este obligatorie citirea prezenței Politici de Abonament (adică Termenii și Condițiile care stabilesc regulile dintre noi și tine). 

După ce Clientul apasă click pe butonul de „Cumpără acum”, va fi redirecționat pe pagina platformei de plată BT, unde va completa datele sale – adresa de email, adresa de facturare și datele cardului cu care va efectua plata. 

Prin apăsarea butonului de cumpărare, Clientul confirmă Analiza său și permite să îi fie taxat cardul pentru această plată. 

Pentru achiziționarea Analizei este obligatorie furnizarea unor date reale. În caz contrar nu va fi posibilă continuarea procedurii de achiziționare a Analizei. 

Termenii și condițiile prezentate vor fi prezentate Beneficiarului, înainte de plasarea comenzii, și vor fi acceptate prin bifarea casetei de acceptare a acestora. 

3.4 Cum se utilizează acest serviciu?

După ce Clientul a achiziționat Analiza, va primi factura fiscala și va fi contactat în cel mai scurt timp pentru a putea să stabilească programarea datei și a orei la care dorește să beneficieze de consultanță. 

La data și la ora fixată de clienți, acesta va fi contactat de un consultant din cadrul Furnizorului, care îi va acorda consultanță solicitată.  

3.5 Plata 

Prețul Analizei va fi achitat în Lei și va fi efectuată cu cardul ales de viitor Beneficiar al serviciului selectat. 

Plata se va face prin platforma BT, online, cu cardul, urmând instrucțiunile de plată oferite de platforma de plată. 

Kloth Invest nu este și nu va fi răspunzător pentru procesarea în mod eronat a plății, pentru erorile sistemului de plată, inclusiv dar fără a se limita la pierderile suferite utilizând sistemul de plată. 

3.5 Facturarea

Pentru fiecare plată lunară a Abonamentului, Clientul va primi o factură fiscală. 

În acest sens, factură fiscală se va emite pe datele furnizate de Client la momentul la care a achiziționat pentru prima data Analiza. 

Așadar, dacă Clientul dorește ca factură fiscală aferentă Analiza să îi fie emisă pe datele societății sale / pe datele PFA-ului său, atunci va furniza aceste date la momentul achiziției Abonamentului. 

Factură fiscală se va comunica Clientului, prin e-mail, la adresa de e-mail pe care a furnizat la momentul achiziției Analizei. 

3.6 Răspundere și Exonerare de Răspundere 

Furnizorul nu poate fi ținut răspunzător pentru acuratețea informațiilor pe care le furnizează Clientul. Clientul este singurul răspunzător pentru informațiile pe care le transmite pentru a-i fi acordată consultanță telefonică. Totodată, Clientul este răspunzător și pentru corectitudinea informațiilor transmise. 

Mai precis, în cazul în care Clientul transmite informații incorecte sau care nu au legătură cu situația reală, consultanță îi va fi acordată pe baza informațiilor astfel cum au fost cele furnizate de către Client, sens în care Furnizorul nu poate fi răspunzător pentru consultanța acordată pe baza unei informații incorecte, eronate, inexacte transmise de Client. 

Clientul înțelege că obligația Furnizorului nu este una de rezultat (adică de a livra rezultatul dorit de Client). Furnizorul are obligația de diligență, adică de a depune toate eforturile necesare pentru a furniza consultanță Clientului. 

3.7 Reclamații 

Orice nemulțumire referitoare la Abonament va fi comunicată direct la adresa de e-mail: office@klothinvest.ro 

Vom răspunde la fiecare nemulțumire în termen de maximum 48 de ore lucrătoare, prin e-mail, la adresa de e-mail furnizată de Client. 

  1. Autoritatea în domeniu

Reclamațiile către Autoritatea Națională Pentru Protectia Consumatorilor se adresează ulterior momentului în care părțile contractului au încercat soluționarea pe cale amiabilă a diferendului dintre acestea. În situaţia în care nu s-a ajuns la o înţelegere între părți, Beneficiarul are dreptul de a depune o reclamaţie, sesizarea putandu-se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate Autorității Naționale Pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice, fără ca divergenţele dintre operatorii economici să intre în sfera de competenta a acestei instituții. 

Datele de contact ale autoritatii în domeniu sunt următoarele: Autoritatea Națională Pentru Protectia Consumatorilor 

Adresa: București, bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865 

Reclamațiile către Autoritatea Națională Pentru Protectia Consumatorilor se pot formula prin completarea formularului care poate fi accesat la următoarea adresa: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx